
Een klacht?
Neem contact op met jouw eigen zorgverlener. Zij kennen jullie gezin het beste en kunnen je verder helpen. De zorgverlener is verantwoordelijk voor de MST behandeling. MST-Nederland/ België heeft geen inzage in individuele dossiers.
MST-Nederland/ België wil dat jij blij bent met de ondersteuning die je van ons ontvangt. We horen het graag wanneer je niet tevreden bent met één van onze diensten en gaan dan graag het gesprek met je aan. Bel ons op: 073 2100 501 of stuur een e-mail naar info@mst-nederland.nl.
Je kunt ook jouw klacht melden via het klachtenformulier.
Klacht indienen
Ingediende klachten behandelen wij altijd vertrouwelijk. Na het melden van een klacht ontvang jij binnen 5 werkdagen een bevestiging en komen we binnen vier weken bij je terug met een passende oplossing of uitnodiging voor een gesprek. Mocht dat niet lukken, houden we je daarvan op de hoogte en stellen we een nieuwe termijn voor.
Volg onderstaande stappen:
- Download het klachtenformulier
- Vul het klachtenformulier volledig in
- Verzend het via e-mail of via de post
Onafhankelijk advies
Wanneer wij er samen niet uitkomen ontstaat er een zogenaamd geschil. We kunnen in overleg de klacht dan neerleggen bij een onafhankelijke derde partij. In dit geval is dat bij MST Services in de Verenigde Staten. Dit is de wereldwijde licentiehouder van het MST programma en bijhorende trainingen. MST Services geeft binnen 4 werkweken een voor alle partijen bindende uitspraak.
Afgehandelde klachten worden conform wet- en regelgeving tien jaar bewaard.
MST-Nederland/ België
Daviottenweg 40
5222 BH Den Bosch
info@mst-nederland.nl